Przetarg nieogranioczony na dostawy artykułów spożywczych, owoców warzyw , na potrzeby Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2014
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH
05-320 Mrozy Ul. Leśna 8 ,NIP:822 10 75 555.
REGON:0032325021
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W postępowanie o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na podstawie art. 47 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz,907,984,1047)
Przedmiot zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych, owoców warzyw , na potrzeby Zakładu Poprawczego w Mrozach w roku 2014 .
Termin wykonania zamówienia: w ciągu 12 miesięcy 2014 roku , w ilości wg potrzeb Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia określają:
-
kod CPV:
-
art. spożywcze ogólne - 15894000-1
- mięso 15100000-9
-
wędliny 15131130-5
- art. mleczarskie 15510000-6
-
warzywa i owoce 15300000-1
-
pieczywo 15810000-9
-
drób
-
formularz cenowy – załącznik nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f,1g.
-
formularz oferty - załącznik nr.2
-
wzór umowy – załącznik nr.3
Niniejsza Specyfikacja składa się łącznie 32 strony.
Z A T W I E R D Z A M
Zenon Czyżewski
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski Zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
formularz cenowy wg branży– załącznik nr 1a-g
-
formularz oferty - załącznik nr.2
-
wzór umowy – załącznik nr.3
-
oświadczenia wykonawcy –załącznik nr.4
1. FORMULARZ CENOWY - ZAŁĄCZNIK NR.2
„Formularz cenowy” musi być wypełniony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr.1
2. OFERTA
Ofertę stanowi wypełniony druk „Formularz oferty”- załącznik nr.3 wraz z załączonym formularzem cenowym .
3. FORMA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
3. PODPISY
Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą:
-
podpisać druk „OFERTA”,
-
podpisać załączniki,
-
podpisać się w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.
Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
4. FORMA OFERTY
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę w danym asortymencie.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na określony asortyment towarowy zgodnie z formularzem cenowym.
Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki.
Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 ze zm.)” i załączone jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały.
W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały.
5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie artykułów spożywczych, owoców ,warzyw art. nabiałowych, w asortymentach towarowych określonych w formularzach cenowym stanowiących integralną część SIWZ. Dostawy będą realizowane transportem dostawcy i na jego koszt.
Zamawiający dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych na wybrane asortymenty zgodne z formularzem cenowym.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości zamawianych towarów zgodnie z jego potrzebami w 2014 roku.
Dostarczane artykuły winny spełniać wymagania jakościowe Polskich Norm, posiadać aktualny atest producenta i świadectwa jakości wymagane przepisami prawa. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek dostarczanych artykułów i przekazania ich do analizy. W przypadku nie zgodności próbki z atestem Zamawiający nie zapłaci za dostarczone artykuły a koszty badania i kary umowne poniesie Dostawca.
Termin i miejsce wykonania
1. Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w roku 2014, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy, po telefonicznym uzgodnieniu dostawy i transportem dostawcy w terminie uzgodnionym podczas składania zamówienia .
2. Miejscem wykonania Zamówienia jest Zakład Poprawczy w Mrozach, ul. Leśna 8. /chyba że strony ustalą inaczej/
6.1. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego
wykonania zamówienia.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
6.3.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4.
2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
6. Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą .
6.4 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1. Jest niezgodną z ustawą.
2.Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny
7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
6.5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
7. ADRESOWANIE OFERT
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
ZAKŁAD POPRAWCZY
I SCHRONISKO DLA NIELETNICH
05-320 Mrozy
Ul. Leśna 8
OFERTA NA: dostawy artykułów spożywczych /w asortymencie/ w roku 2014,
dodając „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”.
8. ZMIANY, WYCOFANIE OFERTY
Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty przed upływem terminu do składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: „ZMIANA”. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem że pisemne powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu, telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami, z którym kontaktować się można od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00
Marek Polkowski - Kierownik administracyjno-gospodarczy.
E-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia
sekretariat@zpmrozy.pl
Faks 025 7574612.
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
10. WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE SIWZ
Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
Pisemna treść wyjaśnienia zostanie jednocześnie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonana w ten sposób modyfikacja zostanie przekazana niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, i będzie dla nich wiążąca.
11. KWOTA i TERMIN WNIESIENIA WADIUM
Nie dotyczy.
12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wynosi 30 dni,
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Oferty należy złożyć w Mrozy ul. Leśna 8, sekretariat.
Termin składania ofert upływa dnia 17.12.2013 o godz. 15.00
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego sala konferencyjna. dnia 18.12.2013 o godz. 9.00.
14. INFORMACJE O TRYBIE OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po otwarciu oferty Zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę firmy oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego, warunków płatności zawartych w ofercie.
W przypadku gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, które zostały ogłoszone na sesji otwarcia ofert.
15. OPIS KRYTERIUM I SPOSOBU OCENY OFERT
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej z części Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny – waga 100%.
Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów, tj. 100, Wykonawcy, który przedstawił ofertę najtańszą na ocenianą część zamówienia. Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie z wzorem:
cena oferty najtańszej
___________________________ X 100 pkt
cena oferty ocenianej
16. OPIS OBLICZENIA CENY OFERTY
Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu cenowym według następujących zasad:
1. Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty, muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji formularza cenowego.
3. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz dokumenty potwierdzające wykonywanie dostaw po oferowanej cenie w ostatnim okresie.
4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
17. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Nie dotyczy
18. POUCZENIE O ŚRODKACH ODWOŁAWCZYCH
PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA
1. Środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga do sądu) w niniejszym postępowaniu przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.
3. Protest wskazujący na oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu (okoliczności faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, chyba, że:
- protest dotyczy postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w takim przypadku wnosi się go w terminie 7 dni od dnia jej zamieszczenia na stronie internetowej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wnoszenia przez Wykonawcę protestów w formie pisemnej:
- faksem
- drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania protestu.
5. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią przed wymaganym terminem.
6. Zamawiający przekaże Kopię protestu jednocześnie wszystkim wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu, a jeżeli protest dotyczy ogłoszenia lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieści ją również na stronie internetowej, wzywając wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
7. Od oddalenia lub odrzucenia protestu w niniejszym postępowaniu przysługuje odwołanie wyłącznie od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego:
a) opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
c) odrzucenia oferty
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
8. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopie zamawiającemu.
9. Zamawiający przekaże Kopię odwołania jednocześnie wszystkim uczestnikom postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. Wykonawca może zgłosić, przystąpienie do postępowania odwoławczego najpóźniej do czasu otwarcia posiedzenia składu orzekającego Krajowej Izby Odwoławczej, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i stronę, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, przekazując jego kopię zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Czynności wykonawcy, który przystąpił do postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił.
10. Pozostałe informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198.
19. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY
Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie zawarcia umowy.
20. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr.3 - wzór umowy.
21. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:
- zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku
- zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów
- zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty
- zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie, cena za 1 stronę 2 zł,
- udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
-
formularz cenowy – załącznik nr 1
-
formularz oferty - załącznik nr.2
-
wzór umowy – załącznik nr.3
-
oświadczenia wykonawcy –załącznik nr
Załącznik nr 1 A
Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę dla ZP i SdN
w Mrozach artykułów spożywczych w roku 2014.
Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.
Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.
W przypadku oferowania innej gramatury opakowań należy przeliczyć na gramaturę wymaganą w SIWZ.
|
l.p |
Asortyment i przewidywana |
Jed.miar |
Ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat. |
Wartość brutto |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||||||
|
1 |
Baton –wafel w czekoladzie 39g |
Szt. |
150 |
|
|
|
|
||||||||
|
2 |
Baton typu twix 51g |
szt |
400 |
|
|
|
|
||||||||
|
3 |
Budyń 60g |
Szt. |
100 |
|
|
|
|
||||||||
|
4 |
Barszcz biały 66g |
szt |
100 |
|
|
|
|
||||||||
|
5 |
Cukier 1kg |
.kg |
900 |
|
|
|
|
||||||||
|
6 |
Cukier puder 0,4 |
kg |
30 |
|
|
|
|
||||||||
|
7 |
Cukier waniliowy 25g |
szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
8 |
Czekolada100g |
szt |
30 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
9
|
Czosnek 20g granulo w proszku |
szt |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
10 |
Drożdże lOO g |
szt |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
11 |
Dżem 280 g |
szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
12 |
Fasola 500 g |
op |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
13 |
Galaretka owocowa79g |
szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
14 |
Groch połówki 0,40kg |
szt |
70 |
|
|
|
|
||||||||
|
15 |
Groszek konserwowy400g |
szt |
80 |
|
|
|
|
||||||||
|
16 |
Herbata expresowa op x lOOszt |
szt |
400 |
|
|
|
|
||||||||
|
17 |
Herbatniki typ petit 100g |
szt |
300 |
|
|
|
|
||||||||
|
18 |
Jaja |
Szt |
5000 |
|
|
|
|
||||||||
|
19 |
Jarzynka 200g |
Szt |
250 |
|
|
|
|
||||||||
|
20 |
Kakao naturalne 100g |
Szt |
10 |
|
|
|
|
||||||||
|
21 |
Kasza gryczana |
Kg |
30 |
|
|
|
|
||||||||
|
22 |
Kasza jęczmienna |
Kg |
40 |
|
|
|
|
||||||||
|
23 |
Kasza manna |
kg |
20 |
|
|
|
|
||||||||
|
24 |
Keczap 500g |
szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
25 |
Kawa Inka150g |
Szt |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
26 |
Kisiel 77 g |
Szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
27 |
Kminek 20 g |
Szt. |
30 |
|
|
|
|
||||||||
|
28 |
Koncentrat pomidorowy 230g |
Szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
29 |
Konserwa mięsna 300 g |
Szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
30 |
Konserwa rybna 150g |
Szt |
60 |
|
|
|
|
||||||||
|
31 |
Kukurydza w puszce 340g |
Szt |
20 |
|
|
|
|
||||||||
|
32 |
Kwasek cytrynowy 20 g |
Szt |
20 |
|
|
|
|
||||||||
|
33 |
Liść laurowy 6 g |
Szt |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
34 |
Majeranek 20 g |
Szt |
100 |
|
|
|
|
||||||||
|
35 |
Majonez 900ml |
Szt |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
36 |
Makaron nitki 1kg |
kg |
40 |
|
|
|
|
||||||||
|
37 |
Makaron świderki 1 kg |
kg |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
38 |
Marmolada 600g |
Szt |
60 |
|
|
|
|
||||||||
|
39 |
Masło roślinne 500g |
Szt |
800 |
|
|
|
|
||||||||
|
40 |
Miód 270 g |
Szt |
40 |
|
|
|
|
||||||||
|
41 |
Mleko UHT 1 l 2% |
Szt |
500 |
|
|
|
|
||||||||
|
42 |
Musztarda 200g |
Szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
43 |
Mąka pszenna 1 kg |
kg |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
44 |
Mąka ziemniaczana 1 kg |
kg |
10 |
|
|
|
|
||||||||
|
45 |
Margaryna 250 g |
Szt. |
10 |
|
|
|
|
||||||||
|
46 |
Ocet 0,5 l |
Szt |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
47 |
Olej 1l |
Szt |
200 |
|
|
|
|
||||||||
|
48 |
Paprykarz 400g |
Szt |
100 |
|
|
|
|
||||||||
|
49 |
Pasztecik drobiowy puszka 155 g 155 g |
Szt |
450 |
|
|
|
|
||||||||
|
50 |
Pieprz czarny mielony 20 g |
Szt |
230 |
|
|
|
|
||||||||
|
51 |
Pieprz ziołowy 20 g |
Szt |
80 |
|
|
|
|
||||||||
|
52 |
Proszek do pieczenia 30 g |
Szt |
20 |
|
|
|
|
||||||||
|
53 |
Przyprawa do kurczaka 20g |
Szt |
50 |
|
|
|
|
||||||||
|
54 |
Przyprawa maggie 1L |
Szt |
20 |
|
|
|
|
||||||||
|
55 |
Ryba mrożona |
Kg |
50 |
|
|
|
|
||||||||
56 |
Ryba wędzona |
kg |
20 |
|
|
|
|
|
||||||||
57 |
Ryż |
kg |
140 |
|
|
|
|
|
||||||||
58 |
Smalec
|
kg |
30 |
|
|
|
|
|
||||||||
59 |
Ser żółty |
kg |
100 |
|
|
|
|
|
||||||||
60 |
Serek topiony 100g |
Szt. |
500 |
|
|
|
|
|
||||||||
61 |
Syrop owocowy 5l |
litr |
50 |
|
|
|
|
|
||||||||
62 |
Szczaw 290 g konserwowy |
szt |
30 |
|
|
|
|
|
||||||||
63 |
Sól |
kg |
200 |
|
|
|
|
|
||||||||
64 |
Ziele angielski 15 g |
szt |
100 |
|
|
|
|
|
||||||||
65 |
Śledzie solone |
kg |
200 |
|
|
|
|
|
||||||||
66 |
Woda min 1,5l
|
Szt |
600 |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Ogółem: |
----- |
-------- |
|
|
|
|
|
ZAŁĄCZNIK NR1B
Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę mięsa dla ZP i SdN w Mrozach w roku 2014
l.p |
Asortyment |
JedMiar |
Ilość |
Cena jed netto |
Wartość netto |
Vat. |
Wartość brutto |
1 |
Biodrówka |
kg |
50 |
|
|
|
|
2 |
Boczek świeży |
kg |
50 |
|
|
|
|
3 |
Golonka |
kg |
50 |
|
|
|
|
4 |
Karkówka b/k |
kg |
50 |
|
|
|
|
5 |
Szynka b/k |
kg |
50 |
|
|
|
|
6 |
Słonina |
kg |
50 |
|
|
|
|
7 |
Schab b/k |
kg |
80 |
|
|
|
|
8 |
Łopatka |
kg |
200 |
|
|
|
|
9 |
Żeberka |
kg |
50 |
|
|
|
|
Ogółem wartość Ogółem: |
Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.
Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK NR 1C
Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę wędlin dla ZP i SdN w Mrozach w roku 2014.
Lp |
Asortyment |
Jedn. Miary |
Ilość |
Cena jednost netto |
Wartość netto |
Vat |
Wartość brutto |
1 |
Baleron |
kg |
20 |
|
|
|
|
2 |
Golonka prasowana |
kg |
10 |
|
|
|
|
3 |
Boczek pieczony |
kg |
10 |
|
|
|
|
4 |
Mielonka |
kg |
40 |
|
|
|
|
5 |
Mortadela |
kg |
50 |
|
|
|
|
6 |
Kaszanka |
kg |
40 |
|
|
|
|
7 |
Kanapkowa drob. |
kg |
20 |
|
|
|
|
8 |
Kiełbasa biała parzona |
kg |
30 |
|
|
|
|
9 |
Kiełbasa śląska |
kg |
50 |
|
|
|
|
10 |
Kiełbasa chłopska |
kg |
30 |
|
|
|
|
11 |
Krakowska |
kg |
20 |
|
|
|
|
12 |
Parówkowa |
kg |
30 |
|
|
|
|
13 |
Parówki |
kg |
120 |
|
|
|
|
14 |
Kiełbasa zwyczajna |
kg |
20 |
|
|
|
|
13 |
Kiełbasa Śniadaniowa |
kg |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
13 |
Pasztet pieczony |
kg |
80 |
|
|
|
|
14 |
Pasztetowa |
kg |
20 |
|
|
|
|
15 |
Pieczeń |
kg |
50 |
|
|
|
|
16 |
Kiełbasa Podwawelska |
kg |
20 |
|
|
|
|
17 |
Polędwica drobiowa |
kg |
5 |
|
|
|
|
20 |
Szynka wiep. |
kg |
6 |
|
|
|
|
21 |
Szynkówka, kiełb szynkowa |
kg |
20 |
|
|
|
|
23
|
Żywiecka |
kg |
5 |
|
|
|
|
24 |
Łopatka pieczona |
kg |
10 |
|
|
|
|
25 |
Szynki drobno krojone typu tostowa |
kg |
100 |
|
|
|
|
Ogółem: |
|
Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.
Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK NR.1D
Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę dla ZP i SdN
w Mrozach artykułów mleczarskich w roku 2014.
l.p. |
Asortyment |
Jedn Miar |
Ilość |
Cena jed. netto |
Wartość netto |
Vat |
Wartość brutto |
1. |
Mleko 2% folia |
1itr |
100 |
|
|
|
|
2 |
Twaróg półtłusty
Twaróg półtłusty formowa
ny rblia |
kg |
230 |
|
|
|
|
3 |
Maślanka owocowa 450g |
szt |
350 |
|
|
|
|
4 |
Serek homogenizowany 150g 150g |
szt |
300 |
|
|
|
|
5 |
Jogurt owocowy400g |
Szt |
50 |
|
|
|
|
6 |
Jogurt owocowy 125 g |
szt
|
1500 |
|
|
|
|
7 |
Śmietana 18% 330g |
Szt. |
500 |
|
|
|
|
8 |
Mleko UHT 2% |
l |
500 |
|
|
|
|
Ogółem: |
|
Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego.
Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK NR 1E
Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę dla ZP ISDN w
Mrozach Owoców i warzyw w roku 2014.
l.p. |
Asortyment |
Jedn. Miary |
Ilość |
Cena Jed. |
Wartość netto |
Vat |
Wartość brutto |
1 |
Arbuz |
kg |
70 |
|
|
|
|
2 |
Banany |
kg |
20 |
|
|
|
|
3 |
Brokuły |
szt |
10 |
|
|
|
|
4 |
Buraki |
kg |
200 |
|
|
|
|
5 |
Cebula |
kg |
150 |
|
|
|
|
6 |
Cytryny |
kg |
100 |
|
|
|
|
7 |
Natka pietr. |
pęczki |
200 |
|
|
|
|
8 |
Jabłka |
kg |
500 |
|
|
|
|
9 |
Kalafior świeży |
szt |
50 |
|
|
|
|
10 |
Kapusta biała |
kg |
100 |
|
|
|
|
11 |
Kapusta czerwona |
kg |
20 |
|
|
|
|
12 |
Kapusta kwaszona |
kg |
150 |
|
|
|
|
13 |
Kapusta młoda |
szt |
60 |
|
|
|
|
14 |
Kapusta pekińska |
kg |
60 |
|
|
|
|
15 |
Mandarynki |
kg |
10 |
|
|
|
|
16 |
Marchewka |
kg |
520 |
|
|
|
|
17 |
Nektarynki |
kg |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Ogórek kwaszony |
kg |
100 |
|
|
|
|
19 |
Ogórek małosolny |
kg |
50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Ogórek świeży |
kg |
180 |
|
|
|
|
21 |
Papryka świeża |
kg |
10 |
|
|
|
|
22 |
Pieczarki |
kg |
20 |
|
|
|
|
23 |
Pietrucha |
kg |
100 |
|
|
|
|
24 |
Pomidor |
kg |
200 |
|
|
|
|
25 |
Por |
kg |
50 |
|
|
|
|
26 |
Por pęczek |
Szt. |
150 |
|
|
|
|
27 |
Rzodkiewka |
Szt. |
100 |
|
|
|
|
28 |
Sałata |
Szt. |
150 |
|
|
|
|
29 |
Sałata lodowa |
Szt. |
20 |
|
|
|
|
30 |
Seler |
kg |
100 |
|
|
|
|
31 |
Szczypior |
Szt. |
100 |
|
|
|
|
32 |
Truskawki |
kg |
10 |
|
|
|
|
33 |
Wiśnie |
kg |
50 |
|
|
|
|
34 |
Ziemniaki |
kg |
3000 |
|
|
|
|
35 |
Ziemniaki młode |
kg |
500 |
|
|
|
|
Ogółem |
|
||||||
|
|
||||||
Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.
|
Załącznik nr. 1F
Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę pieczywa dla ZP ISDN w Mrozach w roku 2014.
L.P |
Asortyment |
Jedn. miary |
ilość |
Cena netto |
Wartość netto |
Vat % |
Wartość brutto |
1. |
Chleb razowy z ziarnem 0,50kg |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
2. |
Chleb z formy 0,5 kg |
szt. |
4600 |
|
|
|
|
3. |
Bułka bagietka |
szt. |
440 |
|
|
|
|
4. |
Bułka drożdzówka 0,008 kg |
szt. |
400 |
|
|
|
|
5. |
Bułka maślana 0,008 kg |
szt. |
250 |
|
|
|
|
6. |
Bułka wrocławska 0,30g |
szt |
120 |
|
|
|
|
7. |
Bułka grahamka 0,10 kg |
szt. |
100 |
|
|
|
|
8. |
Bułka paluszki 0,10 kg lub rogal |
szt. |
100 |
|
|
|
|
9. |
Bulka chałka 0,35 kg |
szt |
830 |
|
|
|
|
10 |
Bułka śniadaniowa 0,05 kg |
szt. |
1000 |
|
|
|
|
11 |
Bułka tarta |
kg. |
50 |
|
|
|
|
13 |
Chleb Baltonowski 0,5 kg |
Szt. |
1000 |
|
|
|
|
14 |
Chleb razowy 0,5 kg |
Szt. |
400 |
|
|
|
|
Ogółem |
|
W przypadku występowania innej gramatury należy przeliczyć na gramaturę wymaganą w SIWZ. Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.
l.p. |
Asortyment |
Jedn Miar |
Ilość |
Cena jed. netto |
Wartość netto |
Vat |
Wartość brutto |
1. |
Kurczaki |
kg |
200 |
|
|
|
|
2 |
Porcja rosołowa
ny rblia |
kg |
300 |
|
|
|
|
3 |
Udka- ćwiartki |
kg. |
200 |
|
|
|
|
Ogółem: |
|
Załącznik nr. 1g
Do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę drobiu dla ZP ISDN w Mrozach w roku 2014.
W przypadku występowania innej gramatury należy przeliczyć na gramaturę wymaganą w SIWZ. Wyliczoną wartość ogółem należy przenieść do formularza ofertowego. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.
Załącznik Nr 2 do SIWZ
(pieczęć adresowa firmy) |
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
na dostawy art. …………………… na potrzeby ZP i S d N Mrozy w roku 2014
W odpowiedzi na ogłoszenie niniejszym składam ofertę na dostawę art. Branży …………………… w roku 2014 dla potrzeb ZP i S d N Mrozy.
Oferta została przygotowania zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (“SIWZ”), do której nie wnosimy zastrzeżeń.
Formularz cenowy oferty
W formularzu cenowym zawarta jest oferowana cena wykonania na artykuły branży ……………………………,zamówienia za ilości i gramatury podane w SIWZ , która wynosi razem ...................................zł brutto (słownie..........................................................................................................zł. brutto.)
Formularz został sporządzony zgodnie z SIWZ. Ceny w formularzu podane są w złotych polskich, w kwotach brutto (z podatkiem VAT). Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłej Umowy. Jednocześnie oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do wykonania zamówienia wynagrodzenie podane w ofercie.
W przypadku zmiany ceny niezależnej od dostawcy zobowiązuję się do każdorazowego powiadomienia Zamawiającego i uzgodnienia z nim nowej ceny.
Termin wykonania zamówienia i ilości w/g potrzeb Zamawiającego.
Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do wykonania zamówienia według warunków podanym w SIWZ .
Załącznik nr.3 do SIWZ
WZÓR UMOWY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BRANŻY
……………………………..
DLA ZAKŁADU POPRAWCZEGO I Schroniska Dla Nieletnich W MROZACH
UMOWA Nr 1 zawarta w dniu ……….2013 w Mrozy pomiędzy: Zamawiający, zwanym dalej "Zamawiającym" i reprezentowanym przez: Zenon Czyżewski Dyrektor Zamawiającego, a Wykonawca, zwaną dalej "Wykonawcą" i reprezentowaną przez: Reprezentanci Wykonawcy, została zawarta umowa następującej treści.
§ 1.
Umowa jest następstwem wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o oznaczeniu Nr numer, 1/2011.
§ 2.
Przedmiot umowy dotyczy: dostaw………………………………….. w 2014 na potrzeby Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Mrozach.
§ 3.
Dostawy realizowane będą z należytą starannością, sukcesywnie zgodnie z potrzebami zamawiającego do wyczerpania przedmiotu umowy.
Reklamacje załatwiane będą w terminie ilość 3 dni.
§ 4.
Umowa zostaje zawarta na okres do 31 12 2011
§ 5.
1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego, co do jakości oraz w ilościach określonych w SIWZ.
2.Dostawy realizowane będą bezpośrednio do miejsce realizacji dostaw
3. Zapłata za dostarczone artykuły nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
§ 6.
1.Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.
2.W razie powstania sporu związanego z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego, kierując swe roszczenia do Zamawiającego.
3.Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie zmian i postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 7.
1.Wykonawcy przysługuje za realizację przedmiotu dostaw wynagrodzenie brutto zgodnie z ofertą .
2. Faktury będą wystawiane ze stawką podatku VAT obowiązującą w
dniu sprzedaży.
3. Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy podane na
Fakturze lub gotówką po wcześniejszym uzgodnieniu.
4. Termin zapłaty w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury przez
Zamawiającego.
5. Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca wystawił faktury VAT bez
jego podpisu na fakturze.
6 Cena jednostkowa za dostawy może podlegać zmianom o
uzasadnione i niezależne od Wykonawcy przesłanki mające wpływ na
jej wysokości i obowiązywać po uzgodnieniu z Zamawiającym.
§ 8.
Strony ustalają następujące kary umowne:
1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada karę w wysokości 30% wartości przedmiotu umowy obliczonej na dzień odstąpienia od umowy.
2 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu w przypadku dostawy nieodpowiadającej normom co do jakości karę w wysokości 100 % wartości dostawy objętej reklamacją.
3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przekraczającego wysokość kar umownych, do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody z winy leżącej po stronie dostawcy .
4 Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe w przypadku zwłoki w zapłacie faktur.
W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
5 Strony mogą wypowiedzieć umowę z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie musi być złożone na koniec miesiąca poprzedzającego okres wypowiedzenia.
§ 9.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie stanowią inaczej. Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego i likwidacyjnego.
Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez właściwy rzeczowo sąd powszechny.
§ 10.
Strony postanawiają, że mogą dochodzić odszkodowań przewyższających kary umowne.
§ 11.
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach,1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Załącznik nr 4 SIWZ
Oświadczenia
Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w Postępowaniu.
Oświadczamy, że [nazwa wykonawcy]:………………………………………………………………………..
a) posiada wymagane przez przepisy prawa uprawnienia do wykonania Zamówienia,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
d) nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.
Oświadczenie o związaniu ofertą
Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty, w której upływa termin składania ofert.
Oświadczenie w sprawie Uzupełnionego Wzoru Umowy.
Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zawrzemy umowę z Zamawiającym zgodnie z Uzupełnionym Wzorem Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty.
Zastrzeżenie w sprawie tajemnicy przedsiębiorstwa.
Oświadczamy, że zachowamy w tajemnicy wszelkie informacje w posiadanie których wejdziemy podczas realizacji zamówienia.
Podpisy: [osoba(y) uprawnione do reprezentowania oferenta]